只要你相信我 , 我不会让你一个人

Friday, 30 December 2011

i wish u r here


Tepat pukul 12 ni adalah birthday dia.

Happy Birthday Mohd Syai’ful Khairi Rizz. Semoga dia cepat sembuh dan bangun dari tidur panjangnya tu. Huhh…… Bila lhaa agaknya dia nak bangun.? Tak bosan ke asyik tidur je terus? Dah nak masuk 2012 dah ni.!

Tuesday, 8 November 2011

Salam aidiladha









Wednesday, 19 October 2011

Seronok sangat!!!!


Wednesday, 12 October 2011

Think About it


            Biasanya kita akan menyalahkan orang lain atas kesakitan yang kita alami. Tapi pernahkah kita terfikir bahawa ianya mungkin disebabkan kesilapan kita sendiri.
            Dulu pernah ada seorang sahabat yang sangat baik. Tapi sayang.. Persahabatan yang dihulurkan itu langsung tak dihargai sama sekali. Namun begitu, dia tetap bersabar malahan dia sudi menyelamatkan sahabatnya itu dari suatu kemalangan. Huh!!!! Bodohnya sahabatnya tu!
Akibat daripada kemalangan tu, dia mengalami pendarahan dalaman kat bahagian otaknya. Ditambah dengan penyakit barah otaknya lagi, doktor sendiri pun tak dapat nak tolong.
            Sebelum dia pergi, dia sempat berkata kepada sahabatnya itu “Aku sentiasa memaafkan kau termasuk semua orang di sekeliling aku. Tapi ingat, jangan biarkan pisang berbuah 2 kali. Dan jangan sesekali menghukum orang atas kesalahan yang tak dilakukannya.” Hurm…, padan muka budak tu! Terkilan…… Tapi pelik, dia masih je ulang kesalahan dia tu. Dan bila dia tersungkur teruk, barulah dia sedar diri. Hmm…, bila difikr balik sebenarnya manusia jadi tamak bukan kerana harta je tapi kerana dendam pun ada. Teruk betul!